Vad händer om jag bara ger upp?

Jag vill bara känna någonting,
Vad som helst. Jag vill bli riktigt ledsen,
förbannad och kasta saker omkring mig.
Vill att någon ska vända upp och ner på
min värld och ge mig känslan av att allting
annat är meningslöst.

Jag vill bli sådär lycklig så att jag inte vet
var jag ska ta vägen. Jag vill inte känna som nu.
Allt är bättre än nu, vad som helst.
Nu spelar ingenting någon roll för jag bryr mej inte.
Bryr mig inte om någonting.
Fast jag vill bry mej, fan vad jag vill bry mej.
Jag känner ingenting när jag förlorar något viktigt,
känner ingen glädje när jag gör sånt som borde göra mig glad.
Blir inte arg när jag borde. Likgiltig, jag är så likgiltig.

Önskar att känslorna kom naturligt.
Ge mig en känsla, vad som helst,
precis vad som helst, bara inte det här.
Jag vill inte känna mej så jävla ensam och tom längre,
men det är allt jag känner allt jag vet hur det känns.
Ge mej en känsla, vad som helst,
bara inte det här längre för då ger jag fan upp.



Kommentarer
Postat av: Sarah

du kan ju alltid vara lite sur ett tag, det brukar hjälpa.. Eller fashionnista ett tag, det brukar man bli lycklig av, när man upptäcker sin egen stil.

2011-02-15 @ 10:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0