Älska eller hata, gränsen är hårfin

Börjar bli riktigt trött på att bara gå hemma nu. Funderar på att gå till skolan i morgon. Mår ju faktiskt hyfsat bra nu. Visst i början va de väll ganska chill att bara gå hemma, käka glass, kolla film och jobba lite med skolarbete. Men tro mej, man känner sej himla osocial och jag är ganka social och pratar mycket så detkänns nästan hemsk att inte kunna gå till skolan. Jag låter galen men så är det. Min syster fyllde 12 igår, hon börjar komma ikapp mej nu, snart växer skitungen om mej. Har fått mina glasögon nu också, fett skönt att se ordentligt nu. Kommer nog ta ett tag att vänja mej vid att använda dom regelbundet. Shit vad tråkig jag är idag ;o Men saknar min underbara klass så antar det är därför jag är så seg. Men nu ska jag duscha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0