Tänkte skriva något intressant, men hjärnan är på cykelsemester

Ville skriva något intressant, vet dock inte vad? Just nu är inte mitt liv särskilt intressant. Jag gör inget speciellt förutom då att plugga ihjäl mig, hehe :P Kan lägga upp mina "attgöralista" som jag la upp för några dagar sedan och stryka över de saker jag är klar med :D Har tyvärr inget intressant som händer i mitt liv på ett bra tag,haha:P

  • Fysikprov
  • Kemiprov
  • CV+Personligt brev
  • Teknikarbete
  • SO-arbete
  • Matteprov

Två saker strukna, 4 saker kvar. Fysikprov på onsdag och Matteprov på fredag. Dessutom ska Pierre (min lärare) komma hem till mig på utvecklingssamtal imorgon :o Undrar hur det kommer sluta :S Hoppas det går bra i alla fall :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0