jullov, härligt eller något?

Ja, i alla fall den bärbara datorn funkar hyfsat. Så får se om jag kan använda den lite då och då. Har hjälpt mamma massor idag, sprungit runt i massa affärer. Ska skriva ut lite bilder med, tog lite bilder på Zeke igår när jag var borta hos Johnny och lämnade tillbaka tröjan jag lånade till innebandyn. Så ja han bad mig lägga dom på en cd/usb så han kunde få dom. Men kan lika gärna skriva ut dom när vi ändå har fotopapper hemma (okej då, det var mammas idé) Tänkte lägga upp bilderna från innebandyn, men är för trött för det nu. Så får bli någon annan dag. Men hur känns det med jullov? Är det skönt?;) Jag njuter redan, haha :D



Var bara tvungen, finaste avsnittet av glee någonsin!:love: Vet dock inte varför allt är spegelvänt.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0