Det blåser ute, och jag tänker på dig

Som sagt, de blåser fasiken typ storm ute!:o Lite obehagligt om jag ska vara ärlig. Däremot hade de varit mysigt om man hade haft någon mer här som låg och höll om mig :$ Men nog om det, jag ska vara nöjd att jag ens ligger här i en varm säng :) Nog om stormen som pågår utanför, idag var de våran årliga släktträff hos farmor eller vad man nu ska kalla det. Vi äter julmat och dom vuxna har trevligt och pratar. Eller nej dom pratar inte, jag vet inte hur jag ska beskriva det. Men de är ett jävla liv. Däremot är de inte så trevligt att vara barn vid dessa tillfällen. För de är meningen att vi ska vara söta och tysta, fatta trååååkigt liksom. Man får heller inte klaga på att man har tråkigt, för som jag sa så ska man vara tyst och bara synas. Okej, riktigt så är de nog inte, men de är så det känns. Spenderade kvällen framför tvn hos farmor, visst de kanske låter kul och chill. Men nej, för de första är de typ 1000grader hos farmor så man blir typ stekt och svetta som en jävla gris. Och eftersom de är exakt samma sak vartenda år så tröttnar man till slut. Men nu ska jag sluta klaga och sova istället, ciao! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0