Jag älskar er ♥

Haha, blev lite känslosam när jag satt och kollade igenom gamla bilder.
Är hur dålig som helst på att få ut saker i ord, men Alex och Oscar ni är så
himla underbara att det går inte. Har nog aldrig haft så bra vänner som ni
och det är så skönt att kunna umgås med er, allt är alltid så himla avslappnat
ingen stress, vi bara är liksom. Ni har funnits där igenom allt, ni var dom som
kom till mej i princip varje dag efter att jag låg hemma efter operationen.

Det finns nog inget tillfälle då ni vänt mej ryggen när jag behövt er,
och jag kommer ALDRIG vända er ryggen när ni behöver mej och det hopppas
jag att ni vet. Ni är underbara personer som kommer gå långt här i livet
och jag är bara glad att jag har fått chansen att komma nära er, vara eran
vän. Jag kommer aldrig ångra att jag träffade er två, eller att vi blev vänner
Jag hoppas att vi är vänner livet ut, ni betyder massa för mej ♥




 





Ni är bröderna jag alltid har önskat mej, men som jag trodde att jag
aldrig skulle få ♥



Kommentarer
Postat av: Alex whit da peddo smile

va gullig du e alice :D

2011-04-12 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0