3e bilden: En bild på dig och någon från din familj.



Detta är då en bild på mig och min syster Beatrice, bilden är tagen i sommras
och var en av dom första bilderna jag tog när jag precis hade fått min INQ.
Hon är min syster, och gud vad mycket syskonkärlek det är mellan oss, ena stunden
brakar helvetet lös och nästa stund står vi och skrattar åt hur löjliga vi är.
Jag har väl på något sätt alltid varit avundsjuk på henne, eftersom hon alltid varit
smartare än mig och för att det kännts som att mamma och pappa har föredragit henne
framför mig. Men som sagt, hon är min syster i vått och torrt och jag älskar henne!



Kommentarer
Postat av: Lie

kommer alltid att älska er lika mycket fast på olika sätt <3 mammsen

2011-06-15 @ 21:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0