Jävla halsmandlar -.-

Jag tkr verkligen inte om västerviks alla doktorer (säger man ens så, doktorer låter skummt aja). Jag har varit där med jämna mellanrum pga mina halsmandlar, dom e för stora jag har ofta infektioner men ända vill inte dom jävla doktorerna (doktorerna, de låter ännu sjukare) skära i mej i "onödan", dom tkr alltså att det är onödigt att skära i mej när jag har ont var och varannan dag i halsen. Men tänker inte dom göra ngt åt saken gör jag de själv! En elvisp kanske funkar bra ? Nja lite för dramatiskt, en köttkniv duger perfekt! Så nu ska jah skära i mejsjälv i onödan :D patetiska doktorer-.-(säger man verkligen doktorer låter fortfarande skumt, måste kolla upp de !)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0