Höst&kallt ?

Japp det är höst D: och japp det är kallt D: det tkr iaf jag ;o, när jag vakna i morse och kollade ut genom fönstret och såg en grå himmel och blåst tänkte jag snälla låt mej ligga kvar här ist för åh gå ut, men nej inget bönsvar för alice :( så jag va tvungen att dra mej upp och göra mej i ordning och när jag klev utanför dörren ville jag springa in och lägga mej i sängen igen och tanken på att de snart e vinter och antagligen massa snö överallt(jag gillar inte snö, eller vintern heller över huvud taget) får mej att vilja krypa under täcket och aldrig gå ur sängen. Bytte till duntäcke nu ikv också så de e supermysigt varmt nu (a). De e nog de enda jag uppskattar med att de e kallt ute, att få komma hem och krypa ner under duntäcket och känna hur värmen sprider sej i hela kroppen, underbart skulle jag säga :D milena och jag försökte btw rädda en humla idag, vi faila :( eller ja den dog ju inte, men den flydde från oss :( nu ska alice sova(jag vet de e tidigt) men alice e supertrött. Så ha de bra, puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0