Dom tre magiska orden, jag älskar dej

Egentligen fattar jag inte vad som är så himla speciellt med dom där tre magiska orden. Visst jag har varit kär och jag har sagt dom där orden till ngn, egentligen e de väll bara ett väldigt enkelt sätt att uttrycka sina känslor men ändå e de så stora ord för vissa. Jag vet inte riktigt vad dom betyder för mej, men något i stil med "jag tkr om dej väldigt mkt". En sak som dessutom är sant är att många missbrukar dom här orden och bara efter några dagar säger jag älskar dej. Jag skulle kunna skriva så mkt mer om dehär men orkar inte just nu e så himla trött. Men tänk på, missbruka inte som magiska orden ha de bra pussochkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0