ditt underbara leende

efter gympan va alice helt slut, dock för att alice har vääldiigt dålig kondition. Hur eller hur tack milena och maria som peppade mej trotts att jag har svårt att lyssna (a), men iaf underbart av er!<3 alice ska verkligen börja träna nu för alice behöver det D: anledningen att jag pratar i tredje person är att jag och milena gör de så har fastnat i det ^^ på tal om milena, vi funderar på att fixa lite egen stil, mitt hår ska nog bli rosa och milenas hår grönt/mörkbrunt. Om vi får tag i färg så då jävlar :D sen ska va väl fixa lite annat också :) jag är helt slut både fysiskt och psykiskt och min kropp vill bara ligga kvar i sängen i flera år, samtidigt som jag ärligt talat vill dra ut åh springa xxd jag känner ett behov av att gå ner i vikt. hur eller hur ska jag kolla på sex education och sova efter det :) lagdag imorrn, börjar 9.30 :D ha de bra, puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0