3/9-2010, sjuk (Y)

Kände mej väl lite seg redan igårkväll och imorse va de värre men jag tänkte äsch vafan ja går till skolan iaf, vilket visade sej vara ett stort misstag ^^ efter en lektion var jag helt slut och pratade med ann och bestämde mej för att gå hem, när jag kom hem däcka jag på soffan. När jag vakna kollade jag på 3 filmer medans jag käka, de e helt sjukt när jag blir sjuk får jag ett större behov av mat till skillnad från normala människor som inte vill äta alls. Sen somnade jag igen runt 16.00 och sov till 18.15. Nu underhåller jag mejsjälv genom att kolla på jerry springer,har börjat undra om pogrammet bara e en ren bluff ^^ dessutom håller jag på att tappa rösten vilket inte känns så underbart xd nu ska jag fortsätta kolla på de här antagligen fejkade men grymt roliga program :p gullepappa kom precis upp med dricka till mej, han e så söt, älskade gullepappa!<3 sen ska jag jobba på att bli frisk, ha de bra sötnosar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0