you gave up me to be with her,

konfirmationen idag va sjukt kul, eller ja iaf efter :p
bella, linn, linnéa och jag var kvar och pratade massa :))
bella åt hela tiden bananer medans vi pratade om meningen
med livet, så då sa bella "min mening är att äta bananer".
hhaha shit va vi garva xd

sen började vi sjunga på jokk reklamen,
ni vet den :
jokk från vildmarken av äkta bär
svår att plocka, lätt att dricka.'

Sen pratade jag och bella lite minnen
nu låter jag som en gammal tant, men vi prata
om saker vi gjorde när vi va mindre :)

sen slog vi på linns mage och märkte att de lät som en
trumma och då sa nea att om man slog direkt på magen
så lät de precis som att man klappade händerna xd
så vi provade på mej, de funka inte xd

men iaf då såg bella att jag hade bytt piercing och hon
typ "varför har du bytt piercing ? ;o"
och då sa jag att jag tycker om denna bättre för det är
så läng stav på den andra jag har och jag tycker det
är irriterande, linn försökte byta samtalsämne
genom att säga ja de kan ju vara lite otrevligt xd
(rätta mej gärna om jag har fel :) ).

Sen gick vi hem och pratade om killen som hänge sej i webbcam,
det hemskaste med det är att ingen av dom som visste
att han tänkte göra det försökte inte stoppa honom utan
hetsade honom mer till att göra det.

Herregud, vad är det för fel på sånna människor ?
Hans liv ligger på deras samvete och jag hoppas verkligen att
dom aldrig glömmer att dom bidragit till att en annan människa
tagit livet av sej. Usch, det äcklar mej nästan att det finns
så hemska människor.

tänkte prata om dethär med meningen med livet också
någon dag snart, för skulle jag göra det skulle detta inlägg
bli för långt och gör jag ett till inlägg har jag gjort tre idag
och de blir för mycket :))



Kommentarer
Postat av: milena

yes we are!

2010-10-13 @ 20:58:45
URL: http://mellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0