what if tomorrow never comes ?

idag tänkte jag tipsa om Pierre Hedins blogg
(hoppas jag stava hans namn rätt ;oxd)
han är bisexuell och skriver väl lite smått om hur
det är att vara det som kille i dagens samhälle
med fördomar och hur det var att komma ut
för sina föräldrar mm.


han skriver väl som alla andra också om sina dagar
och de e ofta jag sitter och små leer till det han skriver :p
hans blogg är helt enkelt mysig och rolig och jag tkr alla
borde läsa den :))

hans blogg hittar ni på
http://storstadspojke.blogg.se/

sen dehär har inget med pierres blogg att göra
men jag har suttit här i köket och stört mej på en grej
de e smör på päronet på fruktfatet!
jag menar SMÖR, smör som man har på mackan !xd
men varför e de smör på päronet ?
de stör mej...

och glömm inte pierres blogg ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0