still sick..

fortfarande sjuk D:
närfan ska detta få et sluuut ? ;o
de har iaf gett mej mck tid att bara chilla och tänka (och
snyta mmej varannan sekund) och idag har jag kollat på
animal planet heeeela dagen, jag menar verkligen hela
allt jag ser är djur, djur överallt ;d

och jag blev helt kär i en hundras som heter
Italiensk Vinthund, som ser ut ungefär som
en liten greyhound eller som vissa säger
"springhundar" :p

en sådan hund jag vill ha då
kan springa i upp till 40km/h
tror ni de e en bra hund att springa med ? :D

lägger in en bild, alla kommer tycka dom e
fula.... men whatever jag e kär i rasen
och tänker lätt skaffa en sån vacker hund :D












Kommentarer
Postat av: milena

nej alice. inte den. den kommer springa ifrån dig och rymma och den är ful. :)

2010-10-26 @ 21:21:58
URL: http://mellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0