So long my luckless romance

Den rätta, personen som har det,personen som får hela kroppen att bubbla av känslor och munnen att le i dom mest konstiga situationer. Men hur vet man att det är den rätta personen men hittat och inte bara en tonårskärlek som kommer gå över efter en månad. Eller tror man bara att man hittat den rätta, för att få en trygghet i sitt liv och sen efter ett 20-årigt äktenskap inser man att man egentligen inte är sådär kär, att personen man levt med i 20 år inte har det, inte är den rätta. Men jag vill inte vara den som inbillar mej att jag hittat rätt, jag vill veta det med hela kroppen. Så vad menas med att den rätta personen har "det". Är de olika från person till person vad "det" innebär? Jag vet inte, men en sak vet jag livet är inget spel som man kan spela om och om igen för att man inte klarar det dom första gångerna, man har bara en chans att göra allt rätt, en enda chans. Mitt råd till er, ta vara på den enda chansen, slösa inte bort den.



Kommentarer
Postat av: milena

you are right

2010-10-10 @ 20:40:41
URL: http://mellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0