Player är för nybörjare, kärlek är för proffs

Söndag morgan och klockan är, ärligt talat vet jag inte xd för igår skulle man vrida klockan massa varv (egentligen e de bara ett) framåt eller bakåt, men jag har ingen aning om vilket håll de va. Så antingen är klockan 9 eller 8, normalt hade den varit 9 och eftersom man skulle dra tillbaka tror jag ? Så borde klockan va 8 :D så vad gör jag uppe så tidigt, tekniskt sätt är jag inte uppe jag ligger i sängen (a) men varför är jag vaken då ? Egentligen skulle jag gå upp vid 9 men jag har inte ställt om mina klockor så jag vaknade klockan 8 ist. De va dock inte svar på varför jag e vaken :p men jag e vaken för jag ska till kyrkan på gudstjänst vid klockan 11 och då skulle jag gå upp vid 9 så jag hinner göra mej i ordning men nu e klockan 8 och jag kan inte somna om :P så jag tänkte ligga kvar en stund i min varma säng innan jag går upp och klär på mej och sånt, ska överraska mamma och pappa med att göra frukost också :D skriver något när jag e hemma från kyrkan :) massa kramar till mina underbara bloggläsare!:)<3



Kommentarer
Postat av: milena

hum? ska du till kyrkan?

2010-10-31 @ 09:18:28
URL: http://mellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0