Kyssen är vad som har blivit kvar av paradisets språk

Idag var jag hos doktorn pga min mensvärk xd
Han klämde på min mage och jag fick berätta vart jag hade
ont och på vilket sätt jag hade ont :p
så han skrev ut ett recept på värktabletter jag ska prova nu
och se om de funkar :)

så mamma och jag åkte till apoteket för att hämta
ut tabletterna, men hon i kassan va typ assur (tyckte jag iaf)
och bah nej vi har inga på lager, jag börja ärligt talat
nästan åh tjuta.

hon i kassan va otrevlig, jag hade ont, jag mådde illa,
och jag kanske var tvungen att gå flera dagar utan min
medicin D:

helt plötsligt säger hon, men du kan få ett paket
med flera tabletter i istället
jag ville nästan krama om henne men sen kom jag på
att hon verkade så sur förut så hon kunde allt
klara sej utan en kram :P, hoppas tabletterna
funkar nu bara :D

annars blir de och åka och hälsa på doktor Pedersen igen ;p
han e gullig min doktor, fast jag gillar inte att han klämde
på min mage ^o)
fast han får ett stort + för att han gillade min oboy-tröjja :D

sen måste mamma få ett suuuperstort + också för att hon läser min blogg
på jobbet när hon får tid över och när hennes chef inte är
i närheten ;D och så klart för att hon följde med mej idag,
tack mamma!<3

nog pratat om idag, igår fotade jag litegrann med min syster :)
ska lägga upp dom nu tänkte jag :))
en bild ska bort, vilken och varför ? :D


Random :P



SVAAAMP :D



Lilleman :))



Lilleman :))



Lilleman :))


Om katter va filosofer
I bet they would look likte this ;D
way to go Lilleman (y)



Tore :DD




Tore :DD


Lilleman :))



Tore :DD



Tore in close pic ;DD



Tore :DD



Tore :DD



Enda bra bilden de gick att få på
Zigge eftersom han aldrig är still xxd


SÅPBUBBLOR :DDD


SÅPBUBBLOR :DDD


SÅPBUBBLOR :DDD



Blomma :)



sista bilden blir också en blomma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0