Kärlekens dörr är svår att öppna och omöjlig att stänga

Dagen var väl en normal tisdag och värktabletterna funkar super :D har bara tagit en idag dessutom och har inte haft ont alls :)) efter skolan spelade jag lite Dj hero och sen käka pizza vilket också va sista pizzan på länge, måste sluta med sånt vikten har bara runnit iväg under sommaren/hösten och det är inte bra... Sen har jag skrivit lite på SO-uppgifterna så jag kan få lite bättre betyg på Franska revolutionen provet :) sen när jag kom upp på mitt rum så suckade jag bara och satte mej på sängen, det ser förjävligt ut här xd så måste fan fixa det och sen se till att hålla de clean, ja hyfsat iaf :p tänkte jag skulle börja hissa och dissa en gång i veckan. Det blir troligtsvis på fredagar :)) nu ska jag sucka lite till över att de ser förjävligt ut här, sen ska jag släcka lampan och glömma hur de ser ut och sova några timmar fifan va gött de ska bli :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0