jag står för mina åsikter och allt jag skrivit

va e de för fel på människor idag ?? Färgar man håret svart blir man kallad emo, hallå en hårfärg säger inte vem man är. Sen förut idag såg jag två killar som piercat navel, för de blir dom kallade bögar. Så om en kille piercar naveln blir han bög vilket innebär att bara för att han piercat navel börjar han gilla killar ist för tjejer, dosen't make any sense to me. Jag har slutat ta åt mej när folk säger ngt elakt ibland hör jag det inte ens, senast idag fick jag en kommentar om min rosa lugg "vafan ska dedär föreställa?".Jag skiter i sånna människor jag tänker inte slösa min energi på sånna personer som egentligen bara är så jävla osäkra i sej själva så dom måste trycka ner andra, det är er det är synd om. Inte vi som vågar vara annorlunda, vi som vågar vara oss själva och stå för dom vi är! Jag älskar min rosa lugg, och jag skulle helst ha hela håret rosa men då måste jag få tag i permanent färg:D jag beundrar alla som står för den dom är,ni är bäst och ta inte åt er av idioterna som försöker trycka ner er:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0