If today was your last day

De va nästan 2 dagar sen jag bloggade så kände att jag behövde göra det :)) men tänkte inte heller göra ngt långt inlägg utan de får bli ngn annan dag för jag har en sak jag känner att jag behöver ta upp. Men idag ska jag tipsa om hur man undvikerr torra läppar nu i höst/vinter. Ta på Idomin läppbalsam (finns på vanliga apotek) innan du går och lägger dej, sen sover du med det resultatet är hyfsat mjuka läppar när du vaknar. Sen ha alltid ett läppsyl i fickan under dagen att ha på läpparna då och då. Och låt bli att slicka på läpparna när dom är torra, de funkar i några sekunder men efter ett tag svider det som fan xd Detta hjälper mej att undvika torra läppar iaf :)) som sagt i morgon eller på torsdag tar vi upp veckans diskusion, jag såg faktiskt en sak på family guy jag tänkte prata om :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0