Hiss&Diss

Fredagmorgon och jag e skittrött xd men ska iaf hissa och dissa eftersom det är fredag :)) vi börjar med att hissa och jag tänker hissa dom personer som läser min blogg, det är inte många men jag uppskattar verkligen att ni läser den. Senast igår sa en tjej min klass att hon läser min blogg och det kändes så kul att någon läser den :D sen ska vi dissa också och jag tänker dissa en person som är chef för en av dom här 118nummren man kan smsa/ringa till och få svar på vad som helst. Jag tänker dissa han då en liten kille smsade dit och sa att han ville bli artist och frågade hur han skulle gå till väga för att bli känd. Till svar fick han "du kommer inte bli artist, du kommer bli deprimerad och hänga dej i skogen". Bara en liten tid innan hade pojkens farbror(tror jag de va) hängt sej så killen blev ju såklart mycket upprörd. Så jag tänker dissa denhär chefen eftersom han låter sin annstälda skicka ut sånna svar. Så veckans hiss: mina bloggläsare, ni e underbara!<3 Veckans Diss: chefen för ett av 118nummren :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0