Hiss&Diss

Fredag igen, shit vad dagar och veckor går fort när jag idag kom på att det igen är dags att hissa och dissa hade jag först ingen aning om vad jag skulle varken hissa eller dissa men medans dagen gick så blev det lättare :)) jag börjar med att dissa idag, jag tänker dissa läkarna som inte vill operera bort mina halsmandlar denna vecka har jag knappt kunnat äta för jag har haft så jävla ont så ja doktorerna får en stor fet diss av mej denna vecka sen till min hiss, det var faktiskt lite svårt eftersom det mesta känt jobbigt pga halsontet denna veckan så ja tänker helt enkelt hissa halstabletter :D det är en underbar sak, egentligen e de väl godis som bara lindrar mitt halsont fö stunden men tack vare halstabletter har jag kunnat äta de va veckans hiss&diss nu ska jag kolla på idol, ha de bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0