Glöm förfan inte mössan...

Shit jag känner att jag e så jävla tråkig när jag e sjuk, jag e dryg, tråkig och dessutom osocial men ska försöka uppdatera bloggen så mycket som möjligt iaf :) jag tror min hjärna har fått samma infektion som resten av min kropp för hjärnan känns som min kropp ;o vilket innebär den är svullen och helt utmattad, hmm ja de måste va så eller så har jag tappat ännu mer hjärnceller men jag e fortfarande samma person, fast med mindre hjärnceller, right ? :D nu sofia wistams förklaring till sina barm varför de borde ha mössan på sej "om du inte tar på mössan blir du förkyld, blir du förkyld blir du hes, blir du hes måste du viska, och den som viskar ljuger, ljuger man får man sitta i fängelse, sitter man i fängelse börjar man knarka och knarkar man så dör man, så glömm inte mössan". Hennes barn gick på det och tog på sej mössan xd så ja, jag tycker vi alla ska lyssna på sofia så slipper vi dö än på ett tag ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0