efter regn kommer solsken, right ?

jag har alltid funderat på det uttrycket,
nej jag ska inte ljuga jag har aldrig ägnat det
 en enda tanke förns nu :p
 kommer de verkligen solsken efter regn, när de regnar
känns de bara som de aldrig ska sluta och när de e solsken
tänker man bara "jaha då blir de väl regn snart igen".
 Jag gillar inte när de regnar ute, jag gillar inte när de
regnar i mitt liv, just nu är det väldigt mycket regn hos
mej och jag väntar på solsken.
Men det kommer väll ngn gång ?

Iaf jag läste precis jockibois blogg åh han tänker lotta ut 5 dejter
till olika tjejer, min åsikt:
Jag tror inte han kmr hitta en tjej på de sättet för
antagligen tjejerna som kommer delta i tävlingen
vill träffa han av fel anledningar, tex pga att han ar jockiboi från kungarna
av tylösand, för dom som läser hans blogg är
väl typ hans fans ?
och egentligen, vem vill dejta sina fans ?
jag tkr ärligt de e lite patetiskt :)

jag säger inte att jocke är patetisk
jag tycker bara att iden är lite patetisk

visst de kanske e kul att va tsm med ngn som
typ avgudar än, men jag skulle tröttna,
jag vet ju dock inte hur jocke tänker
men de skulle jag vilja veta :D

Jag dissar inte jocke på ngt sätt,
tkr bara hans dejtingsätt är lite
hmm, ja annorlunda
 
jag själv skulle inte säga nej till en dejt, de skulle va kul åh
se vem han är åh om han e som han e på tvn
men han skulle nog kolla på min ålder åh säga hejdå direkt :p

men jag menar man behöver ju inte bli kära ?
han kanske är en awsome vän ? :D
vilket jag redan vet att jag är ;D
visst de e väl ett stort + om man blir
kära i varann, men
blir de bara vänskap vad gör det ?

Men som sagt jag tkr inte de låter som
ett bra sätt att hitta en flickvän på :)

iaf jocke, I wish you good luck with your dejtiing :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0