antingen finner vi en väg, eller så gör vi en

dagen har spenderats med att
läsa hela pierre hedins blogg :p
läste den från början, ja det var mkt
att läsa men det vart helt klart värt det :D
påminner om hans blogg en en gång :))
http://storstadspojke.blogg.se/

sen har min söta lillasyster sjungit i
kyrkan, så har varit där med
mamma,pappa och farmor :))
ska bildbomba från kyrkan sen ;))

igår laddade jag batteriet till min kamera
för att jag skulle kunna fota idag
men när jag tog upp kameran och
skulle starta den gick det inte.
duktig som jag är hade jag tagit
med mej kameran men glömmt bateriet
hemma i laddaren (y)

efter kykan tyckte farmor att
vi skulle äta ngn stans och hon skulle
betala, som alltid när hon är i västervik xxd

så de blev att dra till donken, (min syster
fick välja :p)
så är helt proppmätt nu, eller flängmätt som vi
säger ^^

så nu ska jag bildbomba bloggen 
och sen spela dj hero med min
syster, som hon vann i en tävling ;d
den lilla skitungen har flyt, än så länge iaf ;))























för er som inte sett min rosa lugg lägger
vi in en bild på det också :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0