They teach you to be nothing at all

Eftersom det snart är jul drar vi till med en juldesign :D
och snart så blir det liv i bloggen igen, för snart så kommer det in pengar
på min mobil igen. Just nu sitter jag med VG/MVG uppgifterna till
SO:n om första världskriget. Fick tillbaka själva provet idag och alla rätt ;d
bra jag är asså.

Annars har dagen varit hyfsat lugn.
Var hos BUP idag vid 11-12 och ska tillbaka på fredag vid 9.
Hyfsat okej att gå och prata med någon sådär, prata med någon som förstår
och är utbildad. Har bytt design igen, eller tänker i alla fall att göra det :p
Har tröttnat på denna för den är egentligen ful och var bara tillfällig xd

Efter skolan var man med Ogge, Alex, Joey och Milena. Men dock inte så länge
för va typ astrött och drog hem och käkade och äntligen har jag ätit upp mina kräftor! :D
Jag vet att normala människor äter kräftor på sommaren, men tyvärr är inte jag normal
så jag äter mina när det är vinter. Så när det är snöstorm ute så plockar jag fram kräftorna (Y)

Nu ska Tore få gästblogga, han sitter här och man verkligen ser
hur det kliar i tassarna på han och han vill skriva så here goes:

Jhnhsuj cfolfd kisxu 87as z8uij vifi kfi dkfi kddi vböä –lkxij zjk olä
folc locl colc köbä icv 8uxts6 ydiu dcoix cco


(notera att det verkligen var Tore som skrev, därav den dåliga stavningen)
För er som inte förstår kattspråket så bra så står det typ "idag har jag mest sovit”
Sen står det massa saker som ingen egentligen bryr sej om (men säg inte det till han för han tror att alla bryr sej), så vad tycker ni ska Tore få gästblogga flera gånger?

Det tycker jag, han borde nästan ha en egen blogg ;)
Nu ska jag och Tore chilla som fan, sen blir det Svenska Hollywood-fruar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0