Sommarminnen

satt här och började tänka på i sommras
jag vet inte varför, minnena bara kom till mej
sådär vissa minnen får mej att le medans andra
får mej att vilja gråta

jag har förlorat saker, människor
jag har förlorat mej själv till viss del också

men min sommar har inte bara varti hemsk
jag vann mycket i sommras också

jag kom närmare vissa personer
jag vann vissa saker
på sätt och vis hittade jag delar av mej
själv också

jag kan inte säga att min sommar va mest
bra eller mest dålig för de va väldigt 50/50
men dom starkaste minnena är nog
rix fm festivalen
träffade nya personer
förlorade en vän

två bra saker och en dplig, då borde väl inte
min sommar varit så dålig i alla fall
men dom tre sakerna är lååångt ifrån
allt som hände i sommras

tänkte lägga upp lite bilder också från i sommras :)

Elind och Putte på janne banan ;d
Erlind åh Putte på janne banan :D



Rix Fm <3


Rix Fm <3


LAN :D


Påväg till Bion :d


alex åh jag e allmänt flumm ;d


flumm igen :D



en av dom träningarna man va på, lägg märke till att erlind typ e död xd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0