rensa tankarna

rensa tankarna det är verkligen vad jag skulle behöva just nu, jag är helt förvirrad och allt är komplicerat. Ni vet att jag för ett tag sen sa att jag tror att jag håller på att bli kär i en kille, saken är att jag känner bara känslor när jag träffar honom så tror inte det är riktiga känslor, eller ? Jag är som sagt förvirrad, samtidigt som jag har börjat bli intresserad av en person som tekniskt sätt är förbjuden frukt (säger man så ?) så jag borde verkligen inte känna såhär. Men det är just det, att han är så förbjuden som gör honom ännu mer spännande, vad är det för fel på mej egentligen ? D: Och dessutom känner mamma denhär killen som har fångat min uppmärksamhet-.- Varför kan jag inte vara normal och bli kär i personer jag faktiskt har någon chans på, eller är det som Milena sa att jag är kapabel till mycket mer än jag tror ? Jag har ingen aning och mina känslor är väldigt blandade just nu. Det har varit lite blinkningar och sånt från denhär killen men jag antar att det är oseriöst från hans sida eftersom jag är lika förbjuden för han som han är för mej. Att allt kan bli så himla komplicerat bara för att jag inte kan styra mina känslor, jag kan stänga av vissa känslor men inte när jag gillar någon. Då är det som att jag glömmer bort hur man går och måste börja om från början, just nu samtidigt som allt är komplicerat är jag arg på mej själv för att jag inte kan vara lite normal för en gångs skull. Liksom, vad är mitt problem egentligen ? fast jag skulle inte vara jag om mitt liv inte var så komplicerat, undrar vem jag skulle vara om jag inte var jag ? Jag tror ni förstår vad jag menar ^^ Nu ska jag inte babbla massa om mitt liv utan avsluta detta med att önska alla godnatt och önska mej lycka till på SO-provet imorrn :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0