Människor slutar aldrig förvåna mej

Helgen blev ganska lugn, va med putte åh khalid en stund på lördagen vi låg på mitt rum åh kollade film :) söndagen va bara sov och massa biologi(y) men hann klart iallafall, så arbetet e inlämnat dock har jag fysikprov på fredag som jag ska försöka klara :p idag efter idrotten så satt jag,joey och milena eller ja milena låg ner och kämpade med de sista på sitt biologiarbete medans vi diskuterade tro och lite allt möjligt. Och ärligt talat, de slog mej att joey e så djup han säger sånna djupa saker. Jag menar inte att joey ser dum ut för de gör han verkligen inte, men de förvånar mej alltid när folk i närheten av min ålder säger saker man inte förväntar sej att höra. Så idag har jag lärt mej att man kan lära sej saker om varann bara genom att diskutera och att jag gillar att diskutera med joey när han e lite mer allvarlig :) nu ska jag sova tidigt för en gångs skull :p godnatt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0