Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död

e så trött på ALLT som har med min blogg
att göra D: så ska glo påfilm nu istället
eller på tv får se vilket de blir :)

ska iaf tipsa om denna film som jag
tkr värkar skitbra och jag har velat
set den skiiitlänge, eller ja sen jag såg
trailern för 3 dagar sen...
men de e länge i min värld :D

inann ja avslutar dehär inlägget måste
jag få citera Nalle Puh, de kanske e töntigt
men ja tkr han e så gullig :p

"För att visa att man inte alls blev rädd
när man hoppade till, kan man hoppa upp
och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."

hahah han e så söt :p





Kommentarer
Postat av: isabell !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SV: Tyvärr har inte tid med det :(

2010-11-01 @ 20:21:52
URL: http://claraisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0