If you belive in love at firsth sigt, you'll never stop looking

just nu känns mitt liv åt helvete
jag har fått ont i halsen igen(kan knappt svälja)
ja har pissont i huvet
min rygg kommre gå av när som helst
och mina pengar på mobilen e slut, får inte
nya förns 1 december -.-

dessutom hållar ja på åh bli kär i
någon ja verkligen inte borde bli kär i,
för den personen kommer aldrig bli kär i mej

jag känner att detta e mest klagomål,
men så ser mitt liv ut just nu
och skulle ja beskriva de me 2 ord:
DET SUGER

ja kmr inte alls blogga mycket
eftersom ja inte ens kan surfa på skitmobilen
längre, jag sitter nästan aldrig vid datan
bloggar oftast från mobilen

men ska försöka för mina bloggläsares skull :)

sen har ja kommit på att jag vill gifta mej med
en skåning, de har såå härlig dialekt som gör mej glad
men ja vill inte bo i skåne ja vill bara gifta mej med
en skåning :D

nu ska ja plugga fysik, bläää!
och btw, ja kan alltså inte svara på sms
så ring om de e ngt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0