I lift my hands and pray to be only yours

jag trodde faktsitk inte att människor kunde förändras så mycket,
en av dom få människor som står mej ritigt nära har lämnat mej efter
2-3 år av stark vänskap, bara sådär det bara tog slut
och det känns så himla konstigt

jag minns fortfarande dagen jag fick det allra första brevet från
henne, jag var så glad och jag kunde aldrig i mitt liv ana hur mycket
hon senare skulle betyda för mej, att hon skulle vara ett sånt stort
stöd när ingen annan fanns där

vi tog oss igenom allt tillsammans och jag menar allt, när vi behövde
varandra smsade vi bara och man svarade alltid för vi lovade varandra
att alltid finnas där, för vi visste vart stödet fanns när vi behövde det
hon fanns där när jag va nervös för att börja 7an
hon fanns där när jag behövde stöd
han fanns där när mina tårar behövdes torkas bort från mina kinder

men som allt fint hade också detta ett slut
och de gör ont, det är det minsta jag kan säga
det är som att bli dumpad fast 1000 gånger värre
det är en vän som jag verkligen kunde lita på,
en vän jag älskade, en vän som jag har förlorat

jag skulle verkligen inte säga att det är 3 bortkastade år absolut inte
det har varit underbart att veta vart man ska vända sej när man behöver
stöd eller när man behöver gråta, men nu är det väl kanske dags att stå på
mina egna ben och det kommer bli svårare att öppna upp mej för nya människor
jag har bara haft två människor i hela mitt liv som jag verkligen kunnat
öppna upp mej för, båda dom har jag förlorat

det kommer göra ont resten av mitt liv, men jag kommer med tiden att
lära mej att hantera smärtan, jag kommer inte glömma för jag vill inte glömma





And I'd fight for you
I'd lie, it's true
Give my life for you
You know I'd always come for you

No matter what gets in my way
As long as there's still life in me
No matter what, remember you know
I'll always come for you

I'd crawl across this world for you
Do anything you want me to
No matter what, remember you know
I'll always come for you,
You know I'll always come for you







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0