How can we be lovers if we can't be friends ?

när jag gjorde ett inlägg som heter "ska jag dömas?"
fick jag en ganska intressant kommentar :
"Vad ska du annars dömas för?
Jag skulle ju föredra att dömas för den jag är och inte för något jag inte är."

jag förstår precis hur denna personen tänker
om jag var tvungen att dömas för något
skulle jag hellre dömas för något jag är än för något
jag inte är

men helst av allt skulle jag inte vilja dömas alls
jag tycker man borde bli respekterad för den man
är, inte dömd

man behöver inte tycka om alla, men man ska
respekteras för den man är







Don't tear me down
For all i need

Make my heart a better place
Give me something I can believe

Don't tear it down
What's left of me

Make my heart a better place



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att du förstod mig, men man döms av folk och man dömer. Det är så det är och då gäller det ju att man agerar och uttalar sig på ett sätt som man kan stå för och tål att bli dömd för.

2010-11-11 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0