Hiss&Diss

dagens diss blir ganska sent på kvällen eftersom jag inte har haft tid med bloggen eftersom Im working my ass of med ett biologiarbete som ska va inne på måndag som jag ända bara kmr få g på -.- iaf veckans hiss börjar vi med, jag tänker hissa internet :p jag menar om man tänker på hur de egentligen funkar e de e ganska cool grej och tänk om inte google fanns då skulle man vara tvungen att sitta på biblioteket och leta efter fakta vilket man iofs gjorde förr men internet är en underbar sak :)) och sen dissen, jag tänker dissa humorprogramet Cirkus Möller, de känns som de gått ner på låg nivå det enda som känns någolunda kul är sean banan. Dock tkr jag att sean banan borde få ha ett litet eget program varje vecka :) så hiss: Internet Diss: Cirkus Möller



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0