helvete,,,,,,

idag e ja fett sur igen -.-'
fått dåligt betyg på ett prov IGEN!
men de betyder inte att jag har ig i det ämnet, men ändå får jag ig i hela
jävla fysiken för att jag sumpa ett jävla fukkkkkkiiing prov!

det känns som att när jag försöker fatta, försöker plugga så att jag ska kunna
medans när jag skiter i det kan jag bättre, jag vet att det inte är så vet jag
men jag pluggade som fan till fysiken, och nu har allt gått åt helvete pågrund av fysiken

mitt liv började gå åt rätt håll igår, men såfort jag kom hem vände precis allt!
jag hatar mitt liv, jag hatar min skola, jag hatar min hjärna, jag hatar min kropp,
jag hatar min familj, jag hatar allt och alla just nu!

jag e så jävla trött, snart ger jag fan upp precis som jag gjorde i 7an
skiter i allt och drar tilll sthlm, (jag kommer inte göra det för de va hemskt
att sitta i sthlm helt ensam och ha polisen efter mej och alla ringde mej
de sög,) men jag kommer inte klara av skolan eller mitt liv, jag kommer
bränna ut mejsjälv snart

nu ska jag dricka mitt glas juice sen tänker jag gå ut och lugna ner mej
annars kommer jag va otrevlig mot alla som kommer hem och ha sönder saker
som är i min väg, heelvetes jävla skit helvete asså

jag vill inte ha några jävla kommentarer om att jag kanske borde jobbat hårdare
så skulle jag klarat provet, för jag jobbade som en fuckking cpidot med fysiken och biologin
för att ja skulle klara den



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0