Du kan ge utan att älska, men du kan inte älska utan att ge

äntligen, idag fick jag min efterlängtade 5 krona av Dino
visst de e inte mycket pengar men ändå :D
de va lycka att se han ge mej femman, att jag för en gångs
skull va lite smartare än någon och får en femma för det ;d

va med på gympan idag iallafall, vågen för mej ?
ne inte vågen, jag va lite duktig inte mer
pratade massa med håkan efteråt varför jag inte varit med och så
och satt där iallafall en 20 minuter, så ja

nu e jag astrött och kämpar med SO-uppgifterna vill bara bli klar
sen ska man göra musikarbetet också, men det kommer nog bli
kul eftersom jag har synth som iallafall är  hyfsat kul :D

nässprayen har inte hjälpt min hals än men får ge de lite tid
och se om de hjälper med tiden :p

just det, idag innan musiken så frågade alex linn "hur skulle du beskriva alice
hårfärg med ETT ord ?" linn svarade "blandat"
alex frågar ebba samma fråga
ebba svarar:
tuttifrutti
och sen sa hon massa ord som va obegripliga xd men jag gillar tuttifrutti beskrivningen :D

nu ska ja kämpa lite till med so , ciiiaoooo ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0