so this is christmas ?

Julafton imorgon, vet inte vad jag ska säga om det riktigt, jag läntar inte och det kvittar
om det är imorrn eller om ett år. Jag bryr mej inte.

Har sprungit på stan som en jävla galning idag och köpt julklappar
och nya kläder tills imorgon. När jag flyttat hemifrån slutar jag fira jul
det är alldeles för mycket onödig stress. Sen har jag väl egentligen inga
bra minnen av julen, inte för att jag heller ha några minnen alls.
Men nu ska jag sluta va tråkig och ni ska få se vad jag köpte för kläder
att ha på mej i morrn :)







Allt är från lindex :)

Vitt Linne: 199kronor
Svart kjol: 300 kronor
Svart strumpbyxor(köpte ett 5-pack): 60 kronor
Knästrumpor: har ingen aning men runt 100 :)
Armband: 30kronor

va ju inne hos anna och dennis och gav bonzo och flisan lite julklappar :)

den svarta är flisan och den bruna/röda är bonzo :))








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0