träning,konfirmation, promenad

efter skolan drog jag till tr och tränade lite smått,
sen hem duscha och fixa mej sen till konfirmation.
Vi pratade om utanförskap, tycker ni att vara mobbad
och vara utanför är samma sak ? Det tycker i alla fall inte jag :)

Sen blev det en grymt mysig promenad hem med en person,
som sagt grymt mysigt synd att de ska vara så fett kallt bara.
Får ärligt talat lite fjärilar i magen när jag tänker tillbaka på den
promenaden (a)

När jag sen va hemma blev det sängen och värma mej,
sen mat och nu ska jag kolla på me, myself and HIV
för er som inte vet så är det internationella aids dagen idag
och MTV har et program vid 20.20 som ja tror e fett värt åh se :)

Så nu ska jag kolla på det och sen sängen igen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0