patetiska människor utan liv

jag blir så trött av att bara tänka på dom, domdär dryga patetiska personerna som alltid är jobbiga trotts att man aldrig gjort något mot dom. Är dom så olycklig att dom måste dryga mot andra för att må bra ? Eller har dom helt enkelt inget bättre för sej än att sitta på sina feta arslen och dryga mot andra som har ett liv. Jag blir så arg av att tänka på dom, samtidigt som jag tycker synd om dom. Jag menar har man inget bättre för sej än att dryga mot andra kan man fan inte ha något liv och har man det är det antagligen väldigt patetiskt, eller ? Till er dryga jävlar, dra handen ur arslet, lär er lite folkvett och skaffa ett liv. Och jag önskar er lycka till! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0