One more moment

Dagen skulle jag beskriva som väldigt kul :) Sov till 1 ungefär då åt jag frukost eller vad man ska kalla det. Runt 3 drog jag till ogge och spelade gta :) sen vid typ 7 ringde ogges pappa och fråga om vi ville komma till smugglaren och äta vilket vi såklart ville. Så det blev resturangmat (y) detta är vad vi åt: Förätt: vitlöksbröd och tomatpesto. Varmrätt: ankbröst med apelsinsås, vinkokt lök och friterad potatis. Dessert: choklad och nöt brownie med apelsinsorbé. Och vi drack två cola var och ett glas vatten, fatta mätt jag va sen xd När vi satt på resturangen va de en gubbe som sa till kocken (ogges pappa) de va god mat dehär de lyfter vi på hatten för. Och ogge säger men, han hade ju ingen hatt! Fan va jag garva xd Sen va vi på smugglarn till halv 10 sen va jag tvungen åh gå hem -.- och då va mamma hos anna och gjorde någon skit så jag gick ut med Bonzo, fett kallt men skönt :) Va ute med Bonzo kanske 1 timme och nu ligger jag i min säng och ska sova :) godnatt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0