när jag var liten...

Satt och lyssnade på låtar från disneyfilmer förut och insåg hur mysigt det var att vara liten. Så när jag ligger hemma efter operationen kommer det bli massa disneyfilmer :D mina favorit disneyfilmer är: Aristocats, Micke och Molle, Den lilla sjöjungfrun, Skönheten och Odjuret(har alltid drömt om en sån gul klänning som Belle har) och Askungen. Det finna ju självklart massa andra Disneyfilmer men detta är några av dom jag tyckte om mest som liten. Sen fanns det en film som heter "Trolltyg i Tomteskogen" som jag tror gjordes långt innan jag föddes men det är ändå en film jag älskar enormt. Såg den hur många gånger som helst och tröttnade aldrig, har fortfarande inte gjort det heller ^^. Vilken/vilka var din/dina favoritfilm(er) när du var liten ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0