love actually

Fett rolig dag xd retade upp Pierre till max på sista lektionen då jag, hekeb och ogge vägrade gå hem, gå ut från personalrummet och tjatade om saft :D Han bad oss att gå hem en halvtimma innan vi slutar bara för han tyckte vi va sä jobbiga xd Men vi fick saft i alla fall :D Och Ogge julpyntade med gem (y). Sen pratade jag och Ogge med en fett skön kille på live roligaste personen jag pratat med på länge och han tyckte jag va rolig (y). Ogge och jag funderar på att ha en spadag på lördag, alltså en dag där vi bastar/badar bubbelbad och latar oss hela dagen, skulle sitta fint ;D Jag vet att jag är skyldig 1 Hiss och Diss och ni får två på fredag istället. Det e ganska mycket iskolan nu när de e nära lovet och jag ska få mina första betyg åh allt. Men jag lovar på fredag! Nu ska jag sova :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0