Don't rain on my parade

Idag sov jag till ca halv ett sen gjorde jag mej i ordning och gick ner på stan med pappa :).
Köpte lite julklappar och fick en ny mössa eftersom min blev snodd igår -.-'
Jag menar vem vill egentligen ha en ful jävla mössa som någon annan haft hur länge som helst ?xd
Saknar den i alla fall ;( Men som sagt fick en ny av pappa, köpte den på JC för 99 kr.
Jag tänkte att blogg om något ämne men jag vet inte vad jag ska blogga om.
Ni kan väl kommentera vad ni tycker att jag ska blogga om ? :)
Jag kan i alla fall säga att jag är redan klar med julen, snön komm alldeles för tidigt, och
det är alldeles för mycket snö. Så ja, I'm done :)

Love It ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0