Min blogg, MINA regler

Det är fem dagar sen jag bloggade sist.
Det är fem dagar sedan jag slutade bry mej om min blogg.
Efter att jag pratat med Milena igår insåg jag att precis som hon är jag
trött på att leva upp till bloggkraven. Det är faktiskt MIN blogg, det kvittar om
någon läser det eller inte. Jag tänker från och med nu blogga när jag har
något att blogga om. Annars blir det bara presade fula dagsinlägg.
Min blogg är i grund och botten för mej och jag skriver för att jag måste få ur
mej allt någon stans (tro mej det är mycket). Jag tänker inte leva upp till
kraven vad en "bra" blogg ska ha.

Detta är MIN blogg och jag skriver vad fan jag vill när jag vill :)



Kommentarer
Postat av: milena

haha :P Jag har bra bra idéer ibland alltså :P

2010-12-29 @ 13:22:58
URL: http://mellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0