Dag med pappa/Erlind och Putte

Dagen blev att spenderas med pappa. Käkade pizza på Acapulco, sedan kolla lite i olika affärer.
 När vi va påväg hem från elgiganten fick jag ett sms av Erlind "turn around bitch", så jag gjorde de (vad annars ska man göra ?xd) åh dom va typ 10 meter ifrån mej ;D så jag va med dom ett tag :p

vi va på janne banan en stund hade kul fan ;d
Erlind hittade ett ridspö som han slog mej med ;o (kolla bilden)
Elind och Putte på janne banan ;d

Erlind
Sen hittade dom massa gosedjur lr liknande som Erlind "lekte" med. (kolla bilden)
Massa vapen hitta dom också, så dom hade värsta kriget där inne :P
faktiskt riktigt roligt med Erlinds ljudeffekter när han sköt eller fångade puttes kulor (ingen misstolkar, tack!xd) och kastade tbx dom på putte :p
Efter ett tag drog vi därifrån och dom skulle träffa joey åh jag drog hem.
Från 8 till halv 10 va jag med ogge och alex :)
 och nu ligger jag i sängen och ska sova snart ;d
ska bli mer aktiv på bloggen nu, jag lovar! :D
Puss på er :d



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0