Seg dag,

Har ganska tråkigt så vrf inte göra ett inlägg :d
Ligger framför tv:n och kollar på Blade :p

De har varit en ganska seg dag, mest tagit de lungt fkt.
runt tolv halv ett medans jag åt frukost/lunch kollade jag på
tv och då började dom prata om ngt nytt som precis kommit ut.

Det är som en bricka som man fäster vid ratten så man kan äta
medans man kör, e de bara jag eller böjar det gå för långt ?
Visst dehär va i usa men ändå, de kmr antagligen komma till
Sverige snart som allt annat som börjar i usa, tkt bara de va fett sjukt!xd
 Nu ska jag kolla klart på filmen och de blir antagligen fler filmer
eftersom jag har "latdag" idag ;d
Ha de bra puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0