Fredag den 13:onde

Jag sov hos ogge från igår tills idag, det blev att jag spelade gta och han spelade viva pinata (stav?xd)
runt 2 drog jag hem och somnade på hallgolvet (y)xd
 När mamma kom hem runt 18.00 berättade hon att hon verkligen
haft en riktig otursdag, de hade varit strul på jobbet och hon hade fått punka på bilen.

Iaf bestämde vi att äta på åhmans sen hyrde vi några filmer bla case 39 som handlade om :
en socialabetare vid namn emily som får det ovanliga och obehagliga
fallet Lillith Sullivan en flicka med märkligt och mystiskt förflutet.
Emily räddar Lillith då hennes föräldrar försöker gasa ihjäl henne.

När Emily välkommnar Lillith i sitt hem för att försöka hjälpa henne
fövandlas Emilys tillvaro till en mardröm där hon själv sätter livet på spel
och hon börjar undra, va Lilliths föräldrar verkligen galna som försökte döda henne ?
Filmen rekomenderas verkligen :)
och de va allt jag hade åh säga ;d
 ha de bra puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0